2012 m. spalio 24 d., trečiadienis

Marketingo (multilevel) vieta firmos veikloje, virtualios bendruomenės teikiama informacija

Paieška virtualiose bendruomenėse buvo naujas dalykas - niekada anksčiau nebuvo tekę ieškoti informacijos tokiuose šaltiniuose, ir tai galima pabrėžti pateisino lūkesčius: galima rinktis tiek paprastą, tiek išplėstinę paieškas, patiko, kad norint naršyti virtualiose grupėse nereikia jokios registracijos, prieiga prie dokumentų ar kitų failų yra vieša. 
Labiausiai patiko specializuotoji http://www.scribd.com/groups paieškos sistema: galima pasirinkti kas būtent aktualu (dokumentų, kolekcijų ar žmonių grupėse), taip pat beveik nėra šiukšlių, ne taip kaip http://groups.google.com/
Europos sąjungos paieškos sistemos nustebino savo gausa bei tuo, kad nėra sudėtinga jomis naudotis. Labiausiai temai tiko paieškos sistema www.europeana.eu/portal/, joje buvo daugiausiai tinkamų informacijos šaltinių.
Nors lietuviškos infomarcijos rasti nepavyko, tačiau tai nėra problema, nes pradžiugino lietuviškoji vertimo sistema. Ji verčia tiklsiausiai, taisyklingiausi komponuojami sakiniai lyginant su nelietuviškomis vertimo sistemomis.
Geografinės informacinės sistemos (GIS) suteikia dideles galimybes - tai jau nėra tik tam tikros vietovės paieška,  galima surasti įvairiausius kitus objektus, visuomenines įstaigas ir pan., tinklalapiuose atsiranda ir kitos funkcijos, tokios kaip trukmės nustatymas, kelionės planavimas ir t.t. 

Rasrti šaltiniai:
1. Reikšmingų šaltinių sąrašas, virtualioje aplinkoje, tarp bendruomenių, pvz.:

http://www.scribd.com/doc/8558274/Network-Marketing    [877] [elektroninė knyga].
2. Reikšmingų šaltinių sąrašas, ES sistemose, pvz.:
http://uu.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:132338 [daugiapakopio marketingo studija] [elektroniniai dokumentai, pdf];
http://uu.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:132338 [daugiapakopio marketingo studija] [elektroniniai dokumentai, pdf];
http://uu.diva-portal.org/smash/record.jsf?pid=diva2:131868 [daugiapakopio marketingo studija] [elektroniniai dokumentai, pdf].

Pažymėtina, kad rasti informacijos šaltiniai atitinka temą, yra  ne tik pavienių dokumentų, bet ir elektroninių knygų. Nemažai šaltinių naudingi ta prasme, kad tai nėra pavienės žmonių nuomonės ar atsitiktiniai dokumentai, tarp rastųjų yra ir universitetinių studijų failų, nagrinėjančių daugiapakopio marketingo koncepciją ir problemas ir visa tai bus panaudota tolimesniam darbui.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą